Rozwijane kompetencje
1. Komunikacja
2. Motywowanie zespołu
3. Zarządzanie zmianą
4. Onboarding pracowników
5. Zarządzanie stresem
6. Wystąpienia publiczne
Czego Uczestnicy nauczą się na szkoleniu
- rozumieć zjawisko stresu, zarówno fizjologicznego i psychologicznego
- rozpoznawać sygnały stresu płynące z ciała
- stosować skuteczne sposoby regulowania emocji powodujących stres
- rozpoznawać blokujące i wspierające przekonania
- stosować podstawowe zasady asertywności
- wybierać i stosować skuteczne dla siebie techniki radzenia sobie ze stresem
Jakie problemy rozwiąże szkolenie
Od jakiegoś czasu obserwujesz wśród pracowników pewne zjawiska, które w dłuższej perspektywie mają wpływ na efektywność ich pracy. Atmosfera w zespole stała się bardziej nerwowa, pojawiają się konflikty oparte na w gruncie rzeczy nieistotnych powodach. Zauważasz spadek motywacji, brak chęci do udziału w spotkaniach integracyjnych, coraz częściej pracownicy korzystają ze zwolnień lekarskich… Zastanawiasz się jaka jest przyczyna takiego stanu rzeczy i jaki rodzaj wsparcia mógłby wpłynąć na zmianę tej sytuacji. Sytuacji nie poprawia fakt, że pracy jest bardzo dużo, terminy gonią, a klienci są coraz bardziej wymagający. Może umiejętność budowania rezyliencji, czyli umiejętności elastycznego adaptowania się do zmian i budowania umiejętności zarządzania stresem jest odpowiedzią, której szukasz.
Specjalizujemy się w dostarczaniu wysokiej jakości szkoleń biznesowych dla personelu firm oraz instytucji publicznych w całej Polsce.
Oddział Warszawa:
Konstruktorska 7/13 ,
02-673 Warszawa
Oddział Lublin:
Motycz-Józefin 5 ,
21- 08 Tomaszowice
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.