Rozwijane kompetencje
1. Komunikacja
2. Zarządzanie zespołem
3. Autoprezentacja
4. Wystąpienia publiczne
Czego Uczestnicy nauczą się na szkoleniu
- rozpoznawać prawa i reguły rządzące komunikacją interpersonalną
- stosować narzędzia i techniki skutecznej komunikacji
- rozpoznawać konkretne bariery i błędy w komunikacji
- rozpoznawać znaczenie komunikatów werbalnych i niewerbalnych
- prowadzić rozmowę tak, aby nakierować ją na rozwiązanie problemu
- rozwinąć empatię i skutecznie słuchać innych
Jakie problemy rozwiąże szkolenie
W ciągu ostatnich kilku miesięcy lub tygodni zwiększa się ilość nieporozumień i konfliktów między członkami poszczególnych zespołów. Być może całość lub część pracy odbywa się online, co zdecydowanie nie sprzyja budowaniu skutecznych stylów komunikacji. Kiedy spotykacie się „na żywo” właściwie za każdym razem jest tak, jakbyście wrócili z dalekiej podróży, ale każdy z innego miejsca. Przepływ informacji zaczyna szwankować, rośnie poziom frustracji, brakuje dawnego „flow”. Zastanawiasz się czy warto zaproponować (być może w kolejne) szkolenie z komunikacji. Ale intuicyjnie czujesz, że tylko inwestycja w rozwój tej kluczowej dla efektywnej współpracy kompetencji może przynieść zdecydowaną poprawę jakości relacji między pracownikami, menadżerami i klientami.
Specjalizujemy się w dostarczaniu wysokiej jakości szkoleń biznesowych dla personelu firm oraz instytucji publicznych w całej Polsce.
Oddział Warszawa:
Konstruktorska 7/13 ,
02-673 Warszawa
Oddział Lublin:
Motycz-Józefin 5 ,
21- 08 Tomaszowice
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.