Wyślij zapytanie

Powrót

Jak się dogadać…

czyli rzecz o efektywnej komunikacji.

Rozwijane kompetencje 
1. Komunikacja
2. Zarządzanie zespołem
3. Autoprezentacja
4. Wystąpienia publiczne

Czego Uczestnicy nauczą się na szkoleniu

- rozpoznawać prawa i reguły rządzące komunikacją interpersonalną
- stosować narzędzia i techniki skutecznej komunikacji
- rozpoznawać konkretne bariery i błędy w komunikacji
- rozpoznawać znaczenie komunikatów werbalnych i niewerbalnych
- prowadzić rozmowę tak, aby nakierować ją na rozwiązanie problemu
- rozwinąć empatię i skutecznie słuchać innych

Jakie problemy rozwiąże szkolenie

W ciągu ostatnich kilku miesięcy lub tygodni zwiększa się ilość nieporozumień i konfliktów między członkami poszczególnych zespołów. Być może całość lub część pracy odbywa się online, co zdecydowanie nie sprzyja budowaniu skutecznych stylów komunikacji. Kiedy spotykacie się „na żywo” właściwie za każdym razem jest tak, jakbyście wrócili z dalekiej podróży, ale każdy z innego miejsca. Przepływ informacji zaczyna szwankować, rośnie poziom frustracji, brakuje dawnego „flow”. Zastanawiasz się czy warto zaproponować (być może w kolejne) szkolenie z komunikacji. Ale intuicyjnie czujesz, że tylko inwestycja w rozwój tej kluczowej dla efektywnej współpracy kompetencji może przynieść zdecydowaną poprawę jakości relacji między pracownikami, menadżerami i klientami.

Specjalizujemy się w dostarczaniu wysokiej jakości szkoleń biznesowych dla personelu firm oraz instytucji publicznych w całej Polsce.

Śledź nas

Menu

Adres

Oddział Warszawa:

Konstruktorska 7/13 ,

02-673 Warszawa 

Oddział Lublin:

Motycz-Józefin 5 ,

21- 08 Tomaszowice

Kontakt

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.