Wyślij zapytanie

Powrót

Onboarding handlowców

czyli jak zoptymalizować rekrutację do skutecznego zespołu sprzedaży.

Rozwijane kompetencje 
1. Komunikacja 
2. Motywacja personelu
3. Zarządzanie zespołem
4. Zarządzanie sprzedażą
5. Onboarding pracowników

Czego się nauczysz – kluczowe wskaźniki behawioralne

1.    Efektywne wprowadzanie nowych pracowników do organizacji
•    Rozpoznawanie i unikanie najczęstszych błędów podczas onboarding’u nowych handlowców
•    Stosowanie sprawdzonych praktyk, które przyspieszają adaptację pracowników 

2.    Rozpoznawanie i rozwijanie kluczowych kompetencji
•    Umiejętność definiowania profilu idealnego kandydata przy użyciu narzędzia PUW (Postawa, Umiejętności, Wiedza).
•    Planowanie działań rozwojowych w oparciu o zidentyfikowaną "lukę kompetencyjną".

3.    Zastosowanie skutecznych metod szkoleniowych
•    Wykorzystanie cyklu Kolba i teorii Honey’a i Mumforda do dostosowania metod szkoleniowych do różnych stylów uczenia się.
•    Prowadzenie szkoleń produktowych z wykorzystaniem technik takich jak model „Start with Why” oraz język korzyści.

4.    Umiejętność udzielania wartościowego feedbacku


Jakie problemy rozwiąże szkolenie

1.    "Moi nowi handlowcy szybko tracą motywację i nie osiągają wyników. Mam dużą rotację w zespole handlowym…"

Szkolenie dostarczy sprawdzonych metod skutecznego wdrażania nowych pracowników, dzięki czemu szybciej stają się produktywni i zaangażowani. Uczestnik nauczy się eliminować błędy, które powodują frustrację i demotywację nowych handlowców.

2.    "Mam problem z wyborem właściwego kandydata. Nie mam intuicji czy nie znam się na ludziach?"

Dzięki narzędziom takim jak PUW, uczestnicy nauczą się precyzyjnie definiować kompetencje idealnego kandydata, diagnozować jego wiedzę i umiejętności oraz planować działania, które uzupełnią ewentualne luki kompetencyjne.

3.    "Nie wiem, czy optymalnie szkolę i inspiruję mój zespół"

Szkolenie wyposaży uczestników w techniki prowadzenia inspirujących szkoleń, mentoringu, coachingu oraz udzielania motywującego feedbacku. Poznają również, jak dostosować metody nauczania do różnych stylów uczenia się, by maksymalnie zwiększyć efektywność.

Specjalizujemy się w dostarczaniu wysokiej jakości szkoleń biznesowych dla personelu firm oraz instytucji publicznych w całej Polsce.

Śledź nas

Menu

Adres

Oddział Warszawa:

Konstruktorska 7/13 ,

02-673 Warszawa 

Oddział Lublin:

Motycz-Józefin 5 ,

21- 08 Tomaszowice

Kontakt

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.