Rozwijane kompetencje
1. Komunikacja
2. Motywowanie zespołu
3. Zarządzanie zespołem
4. Rekrutacja
5. Umiejętności przywódcze
Czego Uczestnicy nauczą się na szkoleniu
• Określać własny typ osobowości.
• Rozpoznawać różnorodne style działania.
• Zwiększać skuteczność i efektywność pracy zespołu.
• Budować i utrzymywać długotrwałe, satysfakcjonujące relacje.
• Usprawniać komunikację pomiędzy poszczególnymi osobami w zespole/pomiędzy zespołami.
• Rozpoznawać przyczyny konfliktów oraz sposoby ich rozwiązywania
Jakie problemy rozwiąże szkolenie
Wreszcie zatrudniłeś/aś ludzi, dokładnie takich, na których Ci zależało. Mają kwalifikacje, kompetencje i doświadczenie. Znają się na swojej robocie, a projekty wreszcie ruszyły z miejsca. Stworzyłeś/aś prawdziwy zespół. Wydaje się, że nic już nie stanie przeszkodzie do uzyskania maksymalnej wydajności i efektywności, a pomysły sypną się jak z rękawa. Jednak w miarę upływu czasu obserwujesz, że ta skuteczna zespołowa machina zaczyna lekko zgrzytać, po kolei zapalają się lampki kontrolne, pojawiają się nieporozumienia, trudności w komunikacji, może nawet konflikty. A może zamiast kolejnego szkolenia z technik komunikacji warto przyjrzeć się naturalnym zasobom osobowościowym i zacząć rozumieć i doceniać różnice w stylach działania…
Specjalizujemy się w dostarczaniu wysokiej jakości szkoleń biznesowych dla personelu firm oraz instytucji publicznych w całej Polsce.
Oddział Warszawa:
Konstruktorska 7/13 ,
02-673 Warszawa
Oddział Lublin:
Motycz-Józefin 5 ,
21- 08 Tomaszowice
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.